Mata Separuh Panda

oh! sudah malam ke? tidur la tidur la tidur la -.-

photo

#Note - Senyum Tengok Tapak Kaki ke Depan

Ada sikit aku nak cakap ni, tadi aku keluar mahu makan, aku actually baru terbangun dari dengkur siang yang agak lama dan melenakan. Sedap, lama dah tak dengkur siang shedak shedak bak kata ehsan n mashi michi. Sambung ceritanya aku teringat apa yang aku mimpi, tangan aku digenggam kuat, ye aku tahu bukan time ni nak sweet sweet kan? tapi dah memang aku mimpi nak buat cenggane bak kata cat, haha. Dalam mimpi tu, aku tak nmpak samar samar dan sangat jelas wajah dia muncul. Masa tak dapat undur and aku tak suka masa yang lepas. Bila terkenang kenapa aku tak dengan dia dulu, kenapa aku lambat, kenapa baru sekarang, aku start rasa sesal. Kalau boleh undur masa semua orang banyak nak ubah, aku pun. Aku tak baik der. If nmpak aku baik and ckp aku baik aku amin kan je. Setiap manusia buat silap. Aku belajar dari setiap kesilapan tu. Tadi sambil aku jalan untuk mengisi kekosongan perut yang agak besar ni, aku pandang ke bawah tengok cara kaki aku bergerak ke depan, rupanya masa memang berjalan n masa tu laju tetiba aku tersenyum teringat senyuman dia. Perasaan yang aku tak dpt nak diterangkan sangat, dia ada di mana mana setiap tempat setiap masa, itu dia. Aku harap satu, ini kekal. Amin. Insyaallah.

Sekarang aku dah nak masuk 5 bulan kerja di Chester Phila Sdn Bhd

Apa yang aku belajar kat sini banyak tapi tak dapat lawan dengan kerja kerja aku di tempat tempat lain sebelum ni. Dan itu yang membuatkan aku kuat untuk ke depan. Ye! memang aku ada rasa nak sambung belajar, tipula tak jeles tengok cara korang sume belajar kan, haha #bangun sambil tepuk tangan tengok effort n hasil kerja mugen. Serius. Bak kata sorang Visualizer dulu time aku kat Mouse Studio, "Mata tak pernah tipu, ayie". Dengan dia jugak aku kenal the real storyboard. Pengalaman. zam lukis lawa. :) Cerita dulu. Dulu aku teruk. Lecturer pun best jugak ketuk kepala kuat kuat, haha. Aku taknak jadi cam dulu. Aku malas. Teruk. Arah tuju bersepah sepah. Thanks Allah tunjuk jalan. Aku berusaha untuk ubah diri. Aku nak berjaya. Guna pengalaman yang sikit untuk ke depan. Thanks semua. En Izham En Fendi Puan Irin Puan Elina semua la -.- banyak. Pangkat baru tanggungjawab baru sebagai Lead Animator. Aku harap aku boleh. Sebab aku tahu satu ayat je - "Orang Power mana mana pun KALAH dengan orang yang Rajin, n jika orang yang rajin tu power, dia lengkap - ayie"

PS - Miss you much puteri syg :) oyasumi

Lega - ayie

4 comments:

Kucing Itam said...

Shedaknye bersama si dia ye... Untunglaa... Hahaha... Mash doakan Ayie & Put bahagia hingga ke akhir hayat... Tak payah pandang belakang dah... Sepatutnya kene rasa bangga dapat menang hati Put semula...ecececeh! Banyakkan bersabar dan b'fikiran rasional... Kalau ada problem, cepat2 settlekan... Xmo merajuk lame2... xmo...xmo.. bak kate Ayie.. wakaka...!

Zamillia said...

shedaknye!!! hahahahahahah xDDDD
dh rasa ayie pn mugen plak dahhh!! hahahaha ayie thx for support kterong!!! >_<
dlu pnh down pas2 ternmpk status ayie ckp psl mugen trus ok mood.
i2 la yie lmbt bnau~ huhuhuhuhuh tp tumpang gembira sgt ble kowng sme2 cho cweeettt eehhhhhheee

x lwaaaa pn lukisann...anda lukis gmpak daaaaaaa~ >_< jeles tgk animation2 O.o
anyway thx again for support *high 5 angin* hahahaha xD

Puteri Fairuzsafiah said...

=)

Ayie said...

high 5 angin tu style zam, haha pap"
ayie pun happy je dpt tolong, xbyk pun, n paling best dpt rasa mcm dak degree, kenal semua pun best, blaja seronok, tawu la kan da start kje camane :) mash, amin cepat cepat hehe aminnn insyaallah jalan dah ada kt depan, tinggal kita sendiri yang corakkan :) selamat bcuti

Post a Comment

Related Posts

Followers

Follow by Email



Popular Posts