Mata Separuh Panda

oh! sudah malam ke? tidur la tidur la tidur la -.-

photo

Art Project - First Draft Storyboard

Next time it will be proper. Aku lukeih aku tengok aku gelak aku aku stop, mate berair aku upload aku happy aku stop gelak aku buat baru lagi storyboard baru -.- aku sgh aku senyum hantuk kepala kt dinding (akibat terlebih tidur badan menggeliat) aku mamai lagi, tidur balik

#Wow - High Fidelity Canopy (Hi-Can)

-.- melampau perfect,,


#LOL - Reaksi Panda

kalau la panda besar tu boleh bercakap
aku rasa ada yang terkuar termelatah WTF jap lagi,, hha lol

AD - Stop Motion Video Ideas

AD = Art & Design
Till next time, Happy Clicking!


A stop motion short film shot with a stills camera in the ceiling pointing straight at the floor.


This is the Olympus PEN Story in stop motion. They shot 60,000 pictures, developed 9,600 prints and shot over 1,800 pictures again. No post production!

#Note - Selamat Hari Raya

ok baru je tadi 3 minit sebelum aku nak taip takbir raya bkumandang dari tv9 sebab aku dah tak tengok tv3 yang banyak sangat politik, tp maybe if raya dia tayang cerita cerita power aku layan jugak kot al maklum aku terperap kat rumah, sorry raya tahun ni aku akan lebih berdisiplin, aku akan lebih jadi orang, aku sebenarnya 'nothing' tapi berkat keazaman aku boleh cuba, give me time, aku tak matang lagi, ni aku taip je tak baca pun apa aku taip ni (mintak betul grammar), ok sepanjang tahun hidup kat muka bumi aku admit byk wat salah, tersalah taip, tersalah kata, tersalah timing kacau, terusik, tersentuh , teraba, tercium, tergigit, tersalah takle, terguris, terpukul, terhantuk, terpijak, terasa hati, ter ter segalanya,, mohon ampun seribu ribu ampun, aku pun tak perfect macam orang lain, manusia biasa tak lari dari bebal, perangai perangai teruk,, yang baik dari tuhan n yang buruk semua dari diri sendiri,, so, selamatlah hari raya semua, banyakkan amal ibadah kepada tuhan, peringatan untuk aku jugak, kesederhanaan tu penting ketika sambut raya,, kepada insomnia macam aku! hahah aku dah penat, baru je ni aku rasa, so sok raya, aku atas tilam la, sehari untuk dengkur,, k salam n again

Selamat Hari Raya, Merdeka
Sepenuhnya Maaf Zahir dan Batin - Ayie

#Note - Selamat Pagi

Dengar lagu, fikir tu fikir ni, malam tak tidur, siang tak tidur, tunggu penat, bila kau nak datang oi penat, aku perlu kau, aku perlu kau sangat, please datang la penat, please laa

please :(

Art Project - Selamat Hari Raya 2011










#mohon maaf banyak buat hal,, ada rezki kita lepak

Related Posts

Followers



Popular Posts