Mata Separuh Panda

oh! sudah malam ke? tidur la tidur la tidur la -.-

photo

AD - PatrickBoivin "ESCAPE"

Bukak bonet pakai kaki apaadahal.. Shenn



*Lama tak update blog - kerja kerja itu ini cari rezeki
Sekarang even cakap pun dah tak betul.. Haha gua perlu ke pulau gua rasa,
sila sila #Salam Jumaat :)

AD - Hijau Teaser (Sketches)

Hijau Teaser



Go green campaign

AD - Pishang (Stick Animation)

Pishang gila hidup pishang.. Next akan ada satu entry bertajuk Pishang..
Sepishang pishangnya pishang goreng..

AD -The Animation Project

Teaser Pishang.. Hehe

#Peh - Dragon Baby by Patrick Boivin

Lama gila aku tunggu video Patrick Boivin ni! last last keluar jugak.. Osem habis!!



n tgk jugak ni Behind Dragon Baby

Gallery - Upah Seorang Designer utk Konvo!

Rindu pulak aku nak buat benda benda macam ni.. Last time upah designer seribu seminggu.. Cukup untuk kau berfoya foya froyo.. Tutti frutti pun sedap ni, k chow dulu.. Till next time!

Art Project - Storyboard Animasi Buang Sampah Dari Kereta

Target 5 hari, siapnya kekadang sehari dua hari boleh siap..
Simple animation - its all about trick :) *Jangan sekali tak siap sudah -.-
Hahah hahah hahah haa -.- haha sghh
 

ps: Rambut tak beruban tak bererti masalah tak banyak kan? Cuma senyuman melindung kesulitan :)

Related Posts

Followers



Popular Posts