Mata Separuh Panda

oh! sudah malam ke? tidur la tidur la tidur la -.-

photo

#Note - Melalut

Okay, aku melayu seorang jejaka yang agak suka minum lai chi kang hobi melompat lalu berkulit sawa matang kerana aku melayu. Cerita bermula apabila tadi aku telah mendapat call daripada kawan aku mengatakan bahawasanya tiket untuk pulang ke kampung halaman iaitu kuantan telah pun habis. Aku cemas cepuk cemas merasakan perasaan jantung dup dup apabila terkenang kemeriahan sambutan Aidiladha di bandaraya metropolitanasi ini tidak sehebat apabila di kampung halaman. Apabila kita berada di bandaraya metropolitanasi ini sewaktu raya seperti tiada perbezaan yang dilalui kerana ia tidak semeriah di kampung oh pengulangan kata. Seperti selalunya dikampung oleh kerana kawasan perumahan berdekatan maka banyak lah surau surau dan masjid untuk dilawati untuk mengambil seplastik dua bungkusan untuk dijamu di rumah. Dengan niat yang baik tanpa melapah daging terus mengambil sebungkus bungkusan daging yang dikorban untuk dibuat lauk di rumah juga adalah sedap. Sedemikian rupa lalutan ni. Motif tidak dapat dikenal pasti.

Berikut adalah sambutan pada tahun lepas :p3Itu sahaja. Sekian.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts

Followers



Popular Posts