Mata Separuh Panda

oh! sudah malam ke? tidur la tidur la tidur la -.-

photo

#Note - Selamat Cuti Sehari

Selamat cuti kalian, harini aku cube satu perkara baru meng'update blog menggunakan phone okay mungkin dah terlambat tapi aku still cube jugak kan, hari ni aku mahu menaip dengan cara yang betul mungkin grammar bahasa agak samar samar lagi bahkan lagi teruk tapi aku still cube menaip dengan sedap hahah ape ni sedap oh sedapnye,, pada ketika ini aku sedang baring memandang phone lalu aku tekan tekan keypad lalu terhasil la post ini,, oleh kerana penghidap insomnia bak kata membe aku yang sedang menunaikan haji dan aku doa selamat di sana juga selanat pulang, aku sayang my princess, -.- sedang cube utk lelap mata aku harap berjaya sbb harini cuti, ohh okay tu saje, sekian I need to call her,, goodnite semua, selamat cuti selamat berblogger, chow

0 comments:

Post a Comment

Related Posts

Followers



Popular Posts